torsdag den 5. november 2015

Novembernoter #3: Nyt græs i soveværelset


JAAAAAH! Vi har fået malet vores soveværelse. Totalt optur. Jeg har boet her i lejligheden i 4 år. Jeg har aldrig kunne lide den caffelatte-farve der var i soveværelset. Så flyttede min kæreste ind. Han kunne heller ikke lide den. Men hver ting til sin tid, og nu var tiden så endelig til at få et par malerfolk forbi med deres malerkoste. Det er simpelthen så dejligt. Især nu hvor vi efterhånden kan være derinde uden at blive gasset af dampene. Skabene gik dog i stykker, da de blev flyttet, så måske vi skal finde en ny løsning (emoji af abe som gemmer sig i hænderne).

Men TADA, prøv lige at se, hvor lækkert det er blevet. Jeg har hygget et lille hjørne midt i et kaos af ødelagte skabe og kommoder, der skal tømmes. Totalt uskarpt billede. Men prøv lige at tage billeder på denne årstid. Det er et fuldkommen håbløst projekt. Godt det ikke er en foto-challenge, jeg har givet mig selv, men "bare" en på ord. Novemberord.


Jeg har netop fået fat i bogen Big Magic af Elizabeth Gilbert. Mit Instagram-feed har været helt fyldt af den, så nu vil jeg læse med. Jeg havde tænkt at jeg ville til at læse Kreativitetsbogen af ... nå, det kan jeg ikke huske. Men den som rigtig mange læste og brugte for nogen år siden. Cameron? Hedder hun det? Nå anyways, nu læser jeg den her i stedet. Der er heller ingen opgaver i. Win!

KH Tina (som hermed officielt har udgivet novembernoter TO DAGE i træk. I morgen kommer der flere. Jeg har allerede skrevet lidt på dem. Det handler om at skrive på sine forældres gamle skrivemaskine og have opdaget Instagram emojies før der overhovedet fandtes iphones. Såeh, stay tuned...).

PS: Billedet i toppen lavede jeg for mange år siden. Dengang alt det med blomster og grønt var nyt for mig og jeg gerne ville have mere af det. Jeg er stadig vild med budskabet og prøver at praktisere det dagligt.


6 kommentarer:

  1. Har intet klogt at sige, ville bare lade dig vide, at jeg læser med :) Så dejligt du er tilbage :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh hvor er du skøn! TAK <3

      Slet
  2. vildt lækker farve I har fået malet på væggene. Går også og drømmer om at få malet nogle af væggene her i lejligheden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi er også helt vildt glade for den! Virkelig nem måde at ændre karakteren af et rum. Pøj pøj med jeres :-)

      Slet
  3. Pæææneste farve! Den bliver man lidt lykkelig af ☺️
    My:minMy

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaaa, det gør man nemlig, kære Camilla <3

      Slet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina