fredag den 11. januar 2013

All that I have is enough - hvis jeg lige får et nøgle garn mere

(Rebecca Green)
All that I have i enough.

Sådan en gad jeg virkelig godt at være. Sådan en kvinde i perfekt harmoni med sig selv og naturen og sit indre. Sådan én som har nok i nuet og en blomst der gror.

Men jeg hækler. Så hænger de to ting overhovedet ikke sammen. Så er All That I Have aldrig helt nok. Jeg har altid behov for et garnnøgle mere.

Ellers skulle jeg kunne luft-hækle. Men det er cirka lige så dumt som at spise luft. Med mindre man er i et eventyr selvfølglig, hvor der er en kejser, som er vild med luft-hækling. Men det er vist et meget sjældent eventyr, for det er virkelig meget, meget sjældent at mænd går i hæklet tøj. Og da slet ikke usynligt hæklet tøj.

(Sn.DJ)

Med ønsket om flere mænd i hæklet tøj og mere "alt er ok som det er"-fornemmelse: forsinket godt nytår herfra bloggen. Jeg glæder mig til 2013 med jer.

Update 2013: Første styk hækling til mand og andet styk hækling til mænd.

KH
tina


7 kommentarer:

  1. Manner, den er fed, den joggingdragt! Jeg er også tilhænger af flere mænd i hæklet tøj. Men ikke af lufthækling... jeg ønsker dig en masse garn i det nye år.

    SvarSlet
  2. Anonym1/11/2013

    Flot fyr i hækling! Er sikker på, at der bare skal de rette mønstre og en lillebitte smule overtalelse til, så skal der nok komme flere flotte fyre i hæklet tøj... (Måske man kan sponsorere hæklede badebukser til fyrene i Paradise? Er sikker på, at de er primær målgruppe ;-) ) Godt nytår søde du. 2013 bli'r et godt år! Kh, Anette

    SvarSlet
  3. Du kunne også få et får, så var du i et med naturen samtidig med at der voksede et tæppe frem fra dyret ;)

    SvarSlet
  4. Hehe... sikke et skønt indlæg Tina. Og godt nytår 2013 til dig med ønske om mere af "alt er ok som det er"'
    Dbh. Liv

    SvarSlet
  5. Jeg ved ikke heeeelt om jeg synes flere mænd i hæklet tøj :) MEN gerne -alt er ok som det er- fornemmelse/følelse, det trænger jeg til lidt af.

    SvarSlet
  6. Godt nytår til dig også :-)

    SvarSlet
  7. I er simpelthen for skønne og sjove! Sådan er det bare!

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina