torsdag den 10. maj 2012

Nyt kamera

Yeeeepeee! 

Det lykkedes!

Jeg fik kæmpet mig ind til indre by og købt mig et kamera i dag. Det krævede en stædig messen "Jeg er ok, jeg er ok, jeg er ok", mens den ene mandlige fotograftype med langdistanceblik og "jeg har brug for et ekstra kamera til at tage billeder af scenen" efter den anden fyldte butikken til bristepunktet, hvilket fik mig til at føle mig som en mellemting mellem en forvirret måge og en tung elefant blandt spankulerende påfugle.

Men det lykkedes.



Det var kærlighed ved første blik.

Derfor tog jeg det også straks med ud i regnvejret, da jeg skulle ud og købe vaniljeis til min rababerkompot. Og se engang, hvad vi lige kom forbi:


Så har kameraet allerede lært, hvor dessereten kommer fra. 

Det bliver stort, mit nye liv med et kamera, der virker!

godnat
fra
tina


4 kommentarer:

  1. Ohhhhh I'm in LOVE! Hold nu op det er smukt! Må jeg være så nysgerrig og spørge hvad det er for et mærke?

    Ha en fantastisk dag!
    Kh
    Camilla

    SvarSlet
  2. Ja! Er det ikke bare det smukkeste kamera?! Du må så meget spørge: det er et fujifilm X100.

    For én gangs skyld er der et stykke teknik, hvor jeg ikke må gå på kompromis med noget. Det er BÅDE smukt OG det kan lige præcis alt det, som jeg vil have det til at kunne!

    GIGA-dejlig dag til dig også.

    KH
    tina

    SvarSlet
  3. Kære Tina,

    ... fedt kamera, så var der da et af ønskerne som gik i opfyldelse;)
    Og dejligt at du kan bruge min kommentar omkring kolonihavehuset, og tager det med i din overvejelser.
    Men for hylen da, der er for og imod i disse dage. Meget for et lille sted, når alle knopper på træerne brister og alt står i den dejligste og saftigste grønne farve. Så længes jeg også.
    Har lige købt en hulens masse blomster til vindueskarmene:))

    Knus Stine

    SvarSlet
  4. Ja, præcis :-)

    Min vindueskarm er også det vildeste orangeri med spirer, krydderurter og planter :-) På mange måder synes jeg slet, slet ikke det giver mening, ikke at bo med en have, hvor man kan stå lige under de skønne knopper. Men jeg personligt må vente noget tid, og så få mig den samlede pakke - hus med have.

    Indtil da? Ja, så må vindueskarmen holde for. Du må endelig poste fotos af dine vindueskarme, jeg bliver så dælens nysgerrig :-)

    KH
    tina

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina