lørdag den 1. december 2012

Hæklede grydelapper - del 2

Vaffelgrydelapper er virkelig old-news her i blogland. Men hey, de er stadig nye for mig, og de er mega sjove at lave, så her er de grydelapper, som min søster fik i fødselsdagsgave:







Inspirationen og mønster linker jeg til i dette indlægHer kan du se resten af mine grydelapper.

Og nej, hæklebillederne står ikke rigtig skarpt og nej, det er ikke uskarpt på instagrammåden, I know. Det er mit kære kamera, som for tiden er stået lidt af på interessen for at fokusere på noget bestemt. Det kan jo ske det skidt. 

Til gengæld har jeg sneget blomsterbilleder ind, fordi de minder mig om sommer og sol og min lille byhave i flor. Jeg er ret sikker på, at du nok skal få dit juleri-behov dækket et andet sted :-)

KH
tina



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina