lørdag den 12. januar 2013

Garnrevolutionen

Ottesen har lavet sin helt egen version af mit halsrør. Det er så fint og fedt at se noget, som jeg har designet, få sit eget liv i hænderne på en anden hækler. Og så ovenikøbet en hækler, som forstår at sætte ord på hæklingens terapeutiske effekter og som arbejder for en garnrevolution. Det er så meget lige i min ånd.

Skynd dig ind og se kreationen og læs meget mere om hendes tanker lige her.


Min oprindelige version kan du se her.

Hvis du netop kommer fra Ottesens blog: velkommen til mit lille univers. Snus endelig rundt. Her er altid plads til én til.

Hep hep for garnrevolution!

KH
tina


4 kommentarer:

  1. jeps, og hep hep for fede billeder, som du er mester i:))

    SvarSlet
  2. Wauw! Hvor er du sød. Og lad os sammen gøre garnrevolutionen national.

    SvarSlet
  3. Lækkert billede af garn, farver og striber :)
    Så må jeg vist på blog visit :)

    SvarSlet
  4. Jamen du er jo så sej kære Tina! Har lige været ovre og se det flotte halsrør! Kan godt forstå du inspirerer så mange, du er en sandkunstner med den hæklenål! Håber du får en rigtig dejlig uge!

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina