onsdag den 29. oktober 2014

Rejsepostkort: Efterårshus


Mærkeligt nok har jeg glemt at tage fotos af det, der beskæftigede os allermest, da jeg var i sommerhus her midt i efteråret. Pejsen. Hele tiden tænde op i pejs. Stirre ind i pejs. Lægge mere brænde på pejs. Falde i staver over pejs. Fylde huset med pejserøg. Lægge mere brænde på pejs. Læse foran pejs til pejs går ud. Og forfra. Undtagen lige når jeg tændte op i den finske sauna. Så var det præcis samme procedure, bare inde i en sauna og uden bøger. 

Når jeg ikke var besat af pejsen, så stod jeg og kommunikerede med lamaerne, som dangderede den lige ude foran terrassen. Større lykke er svær at forestille sig. 


1 kommentar:

  1. Smukke billeder, fin stemning, man kan lugte røgen.

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina