søndag den 4. maj 2014

Stjernehalsedisse


Sidste efterår var jeg et smut i Aarhus, hvor jeg blandt andet købte øko-garn hos Camilla i Yarnfreak (viiiildt hyggeligt i øvrigt, kaffe og det hele). Garnet købte sig selv, hoppede bare ned i armene på mig. To gange blå og lidt coral. Sådan elsker jeg at købe garn - det der springer i øjnene på mig. Mønsteret det skulle blive til gav også sig selv, hæklenålen også. Nu er der jo mange måder at afgøre, hvilken størrelse nål man skal bruge. Men altså, jeg har en favorit i guld ("guld"). Og nogen gange (ret tit) matcher den bare så flot, at det må blive den uanset hvad. Også denne gang. Halsedissen har egentlig været færdig længe, og jeg er superglad for den, så nu skal den altså have sit shine her på bloggen. 


Samtidig med garnet skaffede jeg mig en stinestregen-pose. Det gav ligesom helt sig selv, fordi hun havde trykt mit personlige yndlingsmotiv: bjørnehi. Den har været med hele vejen i processen. Ligesom guld-hæklenålen, selvfølgelig: 
 

Tidligere har I set et lille glimt her på bloggen.

Det var alt for nu. Men jeg er ikke færdig med at være i Aarhus og finde ting, der matcher.

Over and out.

tina


5 kommentarer:

  1. Super lækre farver - kan godt forstå du faldt for det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også vild med dem - og farverne på det sidste foto er faktisk det mest retvisende, coralfarven er ikke rigtigt gengivet på de øverste :-)

      Slet
  2. Det er bare så pænt! Hvordan holder det sig? Aarhus byder dig velkommen ligeså tit du vil ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tark Pernille! Det holder sig indtil nu virkelig fint. Jeg har efterhånden brugt det en del og der er ingen fnuller :-)

      Slet
    2. Fedt fedt fedt. Har hørt at det nogle gange kan fnuldre helt vildt, men det er dejligt det ikke gør! Må altså lave sådan et til efteråret. Du er virkelig fin i Hendes Verden tillægget! :-)

      Slet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina