onsdag den 17. august 2011

Klude og klæder

Til juleaften 2010 fik jeg 10 nøgler bomuldsgarn af min søster. De første nøgler garn i mit liv. 

Siden da har jeg udviklet en heftig passion for bomuldsgarn. Simply love it. 

Mine første kreationer blev socialrealistisk nok 10 stk karklude i hver deres farve:


Det tog mig for evigt, men efterhånden kunne jeg faktisk godt strikke ret og vrang til et mønster. 

Af garnresterne fra kludene, er jeg gået min farmor i bedene og har hæklet et håndklæde til køkkenet.

Håndklæde og karkludene matcher fuldstændigt. Om det er godt eller skidt vil jeg lade være ubesvaret...

Find min strikkeopskrift på kludene lige her.

Update okt 2012: Du kan se skønne bloggere, som har brugt mønsteret og selv leget med farver hos Frøken Jensen, hos Liv med Min skæve vinduesplads til verden - og hos En af dagene.


2 kommentarer:

  1. Jeg elsker det elsker det elsker det!!! Jeg må prøve!

    SvarSlet
  2. You do? Sejt! Og et lille insider tip er, at kludene også er meget gode til fedtede muler og fingre ;-)

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina