lørdag den 24. september 2011

Hemmelige sweatere og Top 3 Sweater-sange

Jeg er åbenbart i sweaterhumør. Først videoen, som jeg bloggede i går. Og nu er jegså begyndt at strikke sweatere. Men ikke helt almindelige sweatere. Lige nu kan jeg kun løfte sløret for, at de er varme, og at nogle af dem inkluderer hønsestrik og neon. Et smugkig:


Til regnvejret udenfor hører selvfølgelig, at jeg sidder i min oplader (aka sofaen) med en stor sweater på og uldgarn i massevis, mens jeg hører klassikere fra min tidlige ungdom.

Her er min top 3 over sweater-sange:
Nummer 1: Hele Molokos album: Do you like my tight sweater fra 1995. Ok, indrømmet. Et helt album kan ikke være nummer et, så her bare en enkelt derfra.




Nummer 2Undone - The Sweater Song af Weezer fra 1994 (som jeg godt ved, at de ikke vil have bliver associeret med sweatere. Men den sag har de tabt for længst)

Nummer 3: Ned i tempo igen med Tori Amos: Mr Zebra 1996:
















Hm, er det egentlig bare mig, som stadig sidder fast i min ungdomsmusik - eller bliver der bare slet ikke lavet sweatersange mere?

Sweaterstrikkende tanker herfra


6 kommentarer:

  1. Anonym9/25/2011

    Spændende. Du er rigtig dygtig. Jeg glæder mig til næste kig ;-)

    SvarSlet
  2. Tak. Du er meget velkommen :-)

    SvarSlet
  3. Jeg synes også at du er smadderdygtig! Og jeg. Ønsker mig sådan en sweater. Og huen og alt muligt andet af det finedu laver....

    SvarSlet
  4. Åhr hvor er du sød! Og jubii, du er blevet fast læser!

    SvarSlet
  5. jeg ved dog ik rigtig hvordan det med fast læser virker? men du erså sej! og jeg har i øvrigt snart en lille blå dims færdig herhjemme.... Hæklet i sene nattetimer primært... Hé he

    SvarSlet
  6. Narj, det virker måske kun, hvis du selv har en blog - så kan du se, når jeg komme rmed nye indlæg. Ellers skal du nok tilmelde dig på mail (ude i højre side).

    Åhr, hvor jeg glæder mig til at se det lille blå nattedyr :-)

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina