fredag den 25. november 2011

KarmaTalks: Knit like a (manly) man

Det er fredag og tid for en lille fredagsfilm. Og det er en ekstra god en.

Det er egentlig bare en simpel tunesisk hækling-DIY. Alligevel er det min absolutte yndlings krea-film med en absolut yndlingsmand i.

Det er altså ikke hver dag, at jeg sådan deler ud af yndlingsmænd, så tag nu godt imod ham:

"Halló, this is Iceland. It is true that my men are very manly, and sometimes have names that are hard for you to say. This is Þórgnýr Thoroddsen, whose name is very hard to say, but he makes up for it by being a very good (and manly) knitter. If you see him on one of my streets, and would like him to give you some advice on how to do knitting like an Icelandic man, just call out “Halló, Icelandic man with a difficult name who knits! Stop and show me how!” He will not mind at all."
Se filmen ved at klikke her (jeg kan ikke finde ud af at lægge den op på bloggen, beklager).

Glædelig fredag til alle manly knitters og alle andre godtfolk herinde og derude.


KåHå tina


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina