lørdag den 10. december 2011

Nu' der dyr igen/ og nu' der dyr igen/ og dyrene varer lige til påske

Jeg havde jo en ret kaotisk start på mit projekt med at spraymale plastikdyr. Men jeg er faktisk begyndt at bruge dem, som jeg havde tænkt det: på toppen af genbrugsglas. Jeg tror først de får de sidste omgange maling, når vi rammer foråret, så jeg kan spraye dem igen udenfor - så har jeg også noget tid til at overveje, hvilken farve de skal have...


Nogle af dyrene bruger jeg også som julepynt:


Idéen fik jeg fra et billede på pinterest, som jeg simpelthen ikke kunne finde tidligere. Men nu har jeg fundet det:


The Sweetest Occasion har også spraymalet plastikdyr og lavet dem til små lysestager:




Hun har også lavet en DIY. Find den ved at trykke på kilde-linket under nederste billede.


Kilde
Jeg synes det er en super-cute dekorationside.

Send mig endelig et link, hvis du hopper med på idéen. Hvis du  er en spray-novice som mig, kan du med fordel læse, hvordan mit første forsøg gik.


2 kommentarer:

  1. Hej..
    Nej, hvor er det en skøn ide! Den må jeg prøve en dag!! Er vild med lågene til rørperler, blyanter osv - ge.ni.alt!!!!
    Jeg har ikke stødt på din blog før, synes ellers jeg har set mange kroge af blogland, men her har jeg ikke trådt mine sko før :)
    Jeg har lige lukket min ene blog ned, efter et år med skønne læserhilsner og mange timers hygge. Nu blev tiden til noget nyt, og jeg er på min spritnye og kun 4 dage gamle blog Pauseknappen. Måske ses vi?
    God jul, i det kreative hjørne.

    SvarSlet
  2. Hej Pauseknap

    Dejligt at jeg kan inspirere. Og rigtig skønt, at du er vandret herind. Jeg håber du bliver glad for denne nye krog også - jeg har kun været her et par måneder, så jeg er nok heller ikke så tydelig på blogtapetet :-)

    Jeg kigger lige indenfor i din nye hybel.

    Kh tina

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina