mandag den 12. november 2012

Amigurumi inspiration: Los Sospechosos

Det er lang tid siden, at jeg gik død i amigurumi. For meget fummel og fedtede fingre til mig. Men så så jeg dem, som bliver lavet af kvinden bag Los Sospechosos:

(Fotokilde: los-sospechosos)
(Fotokilde: Los Sospechosos på flickr)

(Fotokilde: Los Sospechosos)

CUTIE siger jeg bare! Du kan se hendes blog her og pinterestprofil her.

* * *

Der er meget stille her på bloggen. Men det foregår alt muligt bag facaden. Noget af det kommer ud som strik (jep, jeg strikker faktisk helt vildt lige nu) og selvfølgelig hækling.

Men jeg har haft brug for at finde ud af, hvorfor jeg blogger. Det er lidt som at spørge til meningen med livet. Når jeg har det godt, giver det sig selv. Når jeg så ikke har det så godt, så bliver alt til spørgsmål som alligevel ikke kan besvares tilfredsstillende.

Anywho, selvom jeg nu ikke selv får så meget ud denne vej, så er tichtach stadig i live, og jeg er i år med i By Kaaes julekalender. Det bliver simpelthen så godt, så skynd dig at kigge forbi den imponerende liste af gavegiver og glæd dig allerede nu til at være med.

KH
tina


4 kommentarer:

  1. Dejligt med et pip fra dig. Glæder mig til du evt. viser nogle af dine kreativiteter frem på bloggen.
    Kh. Liv

    SvarSlet
  2. Dejligt at læse fra dig :) hvor er det nogen fine hæklede venner!

    SvarSlet
  3. Hvor er det dejligt, at I er så trofaste og stadig er her - yeayh!

    KH

    SvarSlet
  4. Hey, thanks a lot from your kind words and this post! i am honored!!
    kisses!
    Julieta

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina