fredag den 6. februar 2015

Etsy-loving


Hæklet radisse som halskæde. ÅÅÅÅH! Jeg vil have sommer igen. NU.
Francine Schokker fra COWshop er designeren bag.

Det er lang tid siden, at jeg har præsenteret fine fund fra etsy. Men her er et igen. Du kan i øvrigt læse et interview med Francine lige her hos FLOW.

I øvrigt har jeg selv nogle hæklede grøntsags-planer i ærmet. Men det går laaaangsomt. Sådan er det åbenbart med mig og det der småtteri-amigurumi-værk. 

I dag skal jeg ud og danse for første gang i tusind år. I flere år i hvert fald. Jeg er både spændt og lidt nervøs. Kan jeg overhovedet danse i længere tid uden at skvatte om? Skal jeg hældes ind i en taxa efter en halv time? Vi får se. 

Indtil da vil jeg nyde solen og sneen som begge deler er i fuld gang udenfor lige nu. 

Hov, i øvrigt dansede jeg til min egen fødselsdag i november. Det var verdens mindste fest, og jeg lavede stop-dans. Alletiders løsning på en langtidsopbygget frustration over, at jeg ikke har haft kræfter nok til at bevæge mig ud på dansegulve ude i byen. Og det virkede og var så dejligt.

KH
tina


PS. Ikke sponsoreret, rent lovelink og jeg bringer billedet med ok og tak fra Francine Schokker.


4 kommentarer:

  1. Åh hvor er den fin !!!!
    Og god danse nat :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig :-) Og tusind tak! Skøn weekend til dig...

      Slet
  2. En meget sød lille radise til om halsen :-)
    Det er et smukt billede, som den hænger der om af det gamle og slidte.............
    God søndag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis det jeg faldt for - kontrasten mellem det bløde og det slidte og hårde...

      Slet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina