lørdag den 24. august 2013

Kunstnere i Berlin og Guys With Fancy Lady Hair



Jeg er træt. Træt med træt på og så lidt mere træt. Eller nok nærmere udmattet. Udsplattet.

Så jeg vil bare lige linke jer til en rigtig fin film. Jeg kan ikke lægge den herind på siden, men du kan se den via linket. Den hedder Ich Bin Kein Berliner - danske kunstnere i Berlin og er lavet af Ane Schjødt Koch - som også kalder sig Ane Kulturknokler. Den rammer også meget, hvad Berlin er for mig. Smuk og grim. Venlig og let.

Hvorfor har jeg så lagt GIF-billeder op, som ikke har noget at gøre med filmen? Fordi de er helt vildt sjove! Mænd med opsat hår. WUHU! Se mange flere billeder af Guys With Fancy Lady Hair - fra The Bold Italic. Så fint. Og det har egentlig ikke noget at gøre med, at der er Copenhagen Pride i dag. Men det har da klart noget at gøre med, hvad køn er.

Såeh, værsgod. To meget forskellige bud på underholdning til din lørdag.

Nu vil jeg nappe mig en lur.

KH
tina

PS. Flere film lige her


2 kommentarer:

  1. Tak for et dejlig skørt indlæg og sov godt kæreste Tina :-))

    SvarSlet
  2. Smækkys lige midt på panden til dig, kæreste Mette!

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina