onsdag den 4. december 2013

Hæklenisser i mørket


I går købte jeg mig en solopgangssimulator. I nat var jeg så spændt, at jeg ikke kunne sove. Stor var skuffelsen, da jeg så blev vækket af min sikkerheds-mobilalarm. Jeg havde ikke fået trykket på alarm-knappen så ingen solopgang i dag og stadig smadder-træthed udover det hele.

Så er det godt, at jeg kan hækle nisser. Det er ikke kravlenisser. De står lige så stille. Når de altså er færdige. Det er de ikke endnu. Men de er sjove, og de vil ud.  

KH
tina


2 kommentarer:

  1. Hej Tina, jeg elsker når noget med hæklenål bare vil ud :-D det er skønt og jeg glæder mig til at se dem :-) Håber at solopgangsimulatoren virker i morgen :-)
    Mange hilsner,
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig så fedt - det er faktisk et stykke tid siden, at jeg har prøvet det sidst og var begyndt at overveje, om det nogensinde ville komme igen. Det gjorde det. Heldigvis!

      Slet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina