tirsdag den 4. oktober 2011

Stor, hæklet kurv

Som den opmærksomme læser ved, er min garn-karriere ret ny. Men der gik ikke lang tid, før garnnøglerne lå overalt og teede sig så umuligt, at jeg måtte tage affære og skaffe dem et hjem:


Kanten
Bunden
Selvom jeg har hæklet den i knyttegarn, er den noget lirevoren (ja, det siger vi, der hvor jeg kommer fra). Så jeg overvejer at stive den af med pinde i siderne. På den anden side (hø hø), så længe der er garn i den, går det fint...

Desværre tog jeg den raske beslutning, at tømme kurven for garn, da jeg fotograferede. Hrmp. Kan ikke anbefales: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina