fredag den 8. februar 2013

2 ærmer på én pind

Smart!




8 kommentarer:

  1. Puha, mega smart! Men tvivler på jeg kunne gøre samme nummer, tusind tak for videotip og ha en rigtig dejlig weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. MEGA smart! Jeg er også meget spændt på, om jeg kan få det til at fungere. Jeg er ikke stor fan af magic loop. MEN, når det giver hele to ærmer samtidig, så begynder der at være noget ved det.

      Dejlig weekend til dig også, og i øvirgt fik jeg ikke svaret din anden besked: jeg bruger addi metalpinde (er ellers ret stor bambus-fan, men på rundpindsområdet sværger jeg til addi for tiden).

      Dejlig weekend til dig også!

      Slet
  2. Anonym2/08/2013

    Uhada, du er modig. Men jeg er næsten færdig med det ene ærme, så det må blive næste gang (den gule, du ved) ;-)
    Jeg har bøvler noget med at få lavet udtagninger, der ikke er alt for tydelige. Hvilke laver du? Jeg er endt med løkkeomslag forom (tror jeg nok det hedder?) og nogen gange bagom. Håber det retter sig lidt i vask, for synes stadig de ret tydelige

    Kh Sidsel

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ikke så langt endnu, så jeg har kun lavet udtag mellem rib og selve ærmet. Der laver jeg udtag bagom. Men det er nok værre på selve ærmet. Tænker man måske kan strikke den udtagne maske drejet ret på omgangen efter udtag. Men det gør du måske allerede. Hm.

      Lige nu er jeg helt viklet ind i mig selv over at forsøge mig på magic loop. Hallå altså hvor er jeg dårlig til det. Der kommer absolut ingen flow. Og to på én gang er allerede been there and never again. Tror jeg skal skaffe mig en kort rundpind.

      KH og fortsat god fornøjelse!

      Slet
  3. Super smart når man behersker teknikken..det skal da afprøves måske på det nye projekt jeg har i støbeskeen hihi Tak for tippet og god weekend ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis! Når man behersker teknikken. Det gør jeg så ikke. I hvert fald ikke på pind 9. Tror det er nemmere på en tyndere pind.

      Superspændende, hvis du kan bruge teknikken på dit nye, hemmelige projekt. Hold mig endelig opdateret :-)

      Rigtig god weekend til dig også!

      Slet
  4. Det er nemlig super smart! :) Og det kræver ikke såå megen øvelse

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina