lørdag den 23. marts 2013

en stemme i natten

(Ólafur Arnalds cover - lånt her)
En stemme i natten var titlen på en tv-serie, som kørte da jeg var meget yngre. En mand sad i sit radiostuide og løste lytternes problemer. Ligesom David Silver i BH90210. Bare omgærdet af nattens mystik. Så nok mere som Tine Bryld (RIP) og hendes tværsprogrammer, som jeg troligt lyttede til hver søndag aften i mange, mange år.

Natten kan noget. At høre andres historier kan også noget. Derfor bliver jeg også så rørt over de kommentarer, der er landet ind på mit forrige indlæg. Fordi så mange af jer deler noget af jer selv. Det er så fint.

Og her er så lidt musik af Ólafur Arnalds, som er rigtig godt til natten. Smukt med smukt på. Jeg kan slet ikke få nok.


Sov godt derude.

KH
tina


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina