tirsdag den 18. juni 2013

Fra Google Reader til Bloglovin'

Hvis du følger med i min blog via Google Friend Connect/Google Reader, er det tid for nye vaner.

Google Friend Connect lukker og slukker den 1. juli.

Jeg har selv brugt bloglovin´ alle de år, jeg har været afhængig af mit blog-fix. Faktisk har jeg aldrig rigtig fået google-funktionen til at fungere - eller også er jeg for utålmodig, synes simpelthen, at det gik for langsomt at få indlæst indlæggene.

Det lækre ved bloglovin' er designet, og at det går stærkt med indlæsningen. Så selvom jeg ikke har prøvet andre end de to, så anbefaler jeg at skifte til bloglovin', hvis du skal finde dig et alternativt.

Hvis du vil skifte fra Google Reader til Bloglovin', starter du med at gå til denne hjemmeside: http://www.bloglovin.com/import/reader

Så kommer du til denne side:


Du klikker på den blå knap, og så giver resten sig selv.

Da jeg importerede alle de blogs, som jeg læser, tog det noget tid - tror faktisk jeg lod computeren arbejde i en halv time (men det var vist også på et tidspunkt, hvor alle pludselig opdagede, at lokummet brændte). Så MAO: Giv det lidt tid, så går det som en leg.

Hvis du allerede har en profil på bloglovin' kan du helt simpelt nøjes med at følge tichtach på bloglovin'.

- og sorry til jer, som har læst der her hundrede gange før. HUNDREDE.

KH
tina




3 kommentarer:

  1. Jeg synes at Bloglovin var lidt bøvlet til at starte med, nu bruger jeg faktisk ikke andet. Synes det er super smart at man bare kan skifte mellem de forskellige indlæg ved at trykke på en enkelt knap. I stedet for at åbne en masse vinduer for at se indlæggene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tænk, jeg har brugt det alle de år, og så vidste jeg faktisk ikke, at man kunne det. Men det lyder smart, det må jeg prøve! Og nu har jeg lige prøvet det: WOW, det er fedt! Tak :-)

      Slet
  2. Meeen det er nu kun Google Reader og ikke Google Freind Connect der lukker, så man kan stadig godt følge med ;) de fleste jeg kender læser alligvel bare blods i den der "læseliste" og åbner aldrig Google Reader. Jeg selv nøjes med Feedler :)

    Klem Pernille

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina