torsdag den 7. august 2014

Så småt


Jeg kom lige i tanke om at skrive, at jeg så småt er tilbage på bloggen igen. Kun så småt. Tusind tak for kommentarer. Jeg skal nok vende tilbage til jer. Men jeg er ikke helt færdig med at ligge på ryggen, så der går nok lidt tid.

Men jeg kan meddele, at jeg har revideret opskriften på harlekinshåndklæderne. Yay. De af jer, som har haft problemer med at spejlvende trekanterne, får forhåbentlig hjælp nu. Yay. Find opdateringen via fanebladet i toppen af bloggen. Yep, nyt faneblad. Wooop. (For en kontorartikel-nørd som mig, så er det en stor glæde at lave et nyt faneblad. Også selvom det er online. Sådan er dét bare).

De af jer som er ved at være træt af at høre om harlekinshåndklæder kan kigge en blogpost tilbage. Den er der kun have i. Når jeg har fået fotograferet, har jeg en del nyt at vise frem. Når jeg har fundet en måde at gøre det på. Er ikke så vild med at puste til bølgen af, at os kreatyper nødvendigvis skal producere i et væk. Altså jo, når det er af lyst. Men jeg bryder mig ikke om, når det bliver præstationsagtigt. Så går jeg nærmet mere ind for bare at trevle op. Eller noget. Nå, det er jeg ikke helt færdig med at tænke på. Det kommer hurtigt til at lyde forkert. Men det er ned af boldgaden med human-being og ikke kun human-doing. Ja, du lurer nok hvor jeg vil hen. Hmmm… Nå, jeg ligger mig tilbage på ryggen under tæppet. August er ligesom lidt køligere end juli.

Glædelig august folkens.

KH
tina


1 kommentar:

  1. Human-being lyder og smager så meget bedre end human-doing :)
    Halløj under tæppet. Her er der nogen der har nuppet mit og sendt mig på det der arbejde-noget *suk* nød ellers lige de der 'being' uger med los familios ;-) Men jeg får det bedste ud af - selvfølgelig gør jeg det.

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina