tirsdag den 18. oktober 2011

Frk. Neonfugl og Hr. Tusch

Det stormede og regnede helt vildt i dag. Derfor besluttede jeg, at købe noget trøste-neongarn, da jeg var drivvåd og på vej hjem. Og fordi jeg snart skal ned til 30 graders sol, så måtte jeg også gerne købe fejringstusher.

Så må jeg præsentere Frk. Hæklet Neonfugl på top af Hr. Tusch:

Fugleideen er tyvstjålet fra Prinzessin-Design bortset fra at hendes er så meget finere end den, jeg lige kunne lave.
Hun har også nogle super fine fisk oa.

Jeg havde lovet at vise de armbånd, som jeg er ved at lave i alle mulige farver. Der er godt nok mange ender, som vil hæftes, så der er et stykke vej endnu, før jeg har dem færdige. Men når jeg har, regner jeg med, at du får mulighed for at købe dem.

Og så har jeg endelig vovet fodfæste og er gået ombord i at strikke med hønsestriksmetoden. Der er lang vej endnu, før jeg lærer ikke at stramme mønsterfarven for meget. Men det er supersjovt!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina