lørdag den 1. december 2012

Hæklede grydelapper - del 3

Nå, mit Photo Booth har tømt sig selv for billeder. Men det er godt for jer, for så bliver I ikke oversvømmet af de dersens grydelapper. I stedet hopper jeg direkte til det allersidste Grydelap-Med-Et-Pift-Af-Sommer-indlæg herfra:




... det er dem jeg har lavet til mig selv og sjov nok har alle andre fået dem i alle mulige farver, men dem til mig selv er bare sorte.

Her linker jeg til inspiration og mønster. Her kan du se resten af mine grydelapper.

Og lige her er så de sejeste dyr jeg stødte på i sommers:



KH
tina



4 kommentarer:

  1. Super super lækre grydelapper. Sådan nogle VIL jeg lære at hækle en dag. Totalt lækkert design!
    Og hvad er det helt præcist for nogle dyr? Og hvor mødte du dem henne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Du spurgte tidligere, hvordan man hækler rib - og faktisk er det her rigtig meget samme princip. Du vil blive totalt grebet, hvis du først kommer igang, tror jeg.

      Faktisk aner jeg ikke hvad det er for nogle dyr. De var bare så smukke og sad helt stille. Jeg mødte dem på Kalvebod Fælled.

      Slet
  2. Ej hvor er det bare smukke billeder kære Tina. Alt ser jo lækkert ud fra din hånd og grydelapperne er så flotte!
    Hold da op fantastisk farver, er det sommerfugle? Håber du får en dejlig start på december

    SvarSlet
    Svar
    1. Ohr, tak :-)

      Jeg tror ikke det er sommerfugle - men aner det faktisk ikke.

      Indtil videre tegner måneden godt - lige nu har jeg fx både de-der-snebolde-med-chokolade-indeni og en skål nødder indenfor en radius på en halv meter. Så kan det ikke gå helt galt ;-)

      Rigtig dejlig december til dig også!

      Slet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina