mandag den 24. december 2012

Overlevelsestip til juleugen

Lige et hurtigt fif til alle som er lidt ekstra sårbare i juletiden, eller som bare er ganske almindeligt julesky:

(kilde)

Jeg vil anbefale at stikke hånden ud i ny og næ og gribe et stykke konfekt eller (min personlige yndlings) marcipan-snekugle.

Glædelig jul til alle jer fantastiske folk, som følger med herinde.

KH
tina

PS. Til jer der kender mig IRL: min mobil satte ud her til morgen, jeg kan slet ikke tænde den. Men alt er godt, og jeg er på min mail (undtaget når jeg holder time-out under de hæklede tæpper).


12 kommentarer:

  1. Tak for tippet :-)

    SvarSlet
  2. Genialt tip og glædelig jul Tina :o)

    SvarSlet
  3. Glædelig jul og tak for den søde Hilsen der var med de fine illustrationer til manden:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak - og jeg håber meget, at de gjorde og gør lykke :-)

      Slet
  4. God jul Tina, håber dit juleskilt er kommet godt frem : )

    SvarSlet
    Svar
    1. God jul til dig også - skiltet kom lynhurtigt, og det er simpelthen så fint! Tusind tak!

      Slet
  5. Tæppe tip! Skide godt! Vi fik faktisk nye igår, så der kan rigtig puttes og gemmes væk. Og så lige en kommentar til marcipan sneboldene. Åhhhh ja det er gooooode! Savle savle savle!

    SvarSlet
    Svar
    1. Perfekt! De skal da helt klart indvies :-)

      Slet
  6. Marcipansnebolde. Pis! Jeg vidste, der var noget jeg havde glemt at købe! :-)

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina