onsdag den 5. december 2012

Vind i dag (afsluttet)


I dag kan du hos Knitting by Kaae finde noget bag lågen i årets skønne pakkekalender, som jeg har hæklet.

Du kan se hvad det er og vinde det lige her - alle kan deltage, så kom frit, kom glad :-)

Hvis du via Charlotte er kommet herind for første gang, så velkommen til! Du kan få snerten af et overblik over, hvad jeg laver, ved at klikke her og snuse rundt i temaerne ude til højre. God fornøjelse!

KH
tina

PS. Jeg følger op med info på pandebåndet senere. Indtil da kan holde en fest med det pandebånd, som jeg lavede for en års tid siden. Det er lige her.


6 kommentarer:

  1. Ih hvor spændende. Jeg følger med! : )

    SvarSlet
  2. Den er bare blevet fint modtaget, fedt at du ville være med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det dejligt - det er SÅ hyggeligt at være med! Og tak for de meget fine ord i din anmeldelse, de varmer!

      Slet
  3. Det er SÅ flot det pandebånd, wauuu...
    Det vil jeg gerne vinde
    Kh. stine:))

    SvarSlet
    Svar
    1. Yayh, tak - for at vinde skal du lige ind til charlotte, hvis ikke du allerede har været det :-)
      KH
      tina

      Slet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina