lørdag den 1. december 2012

Pakkekalender 2012


I december kan du hver dag vinde en pakke inde hos Charlotte, som står bag bykaae.dk. Der er nogle meget, meget sprøde pakkegivere på listen - se selv her.

Charlotte er en af rigtig sej, modig og fremasdstormende ung strikker. Og så er hun blogger og udgiver dagligt indlæg om hendes designprocesser - med alt hvad der hører med af op og nedturer. Det er  meget inspirerende at komme ind i strikkerens værksted på den måde!

Og jep, jeg er en af pakkegiverne, så den 5. december kan du klikke dig ind hos hende og være med i lodtrækningen om noget, som jeg selvfølgelig ikke kan afsløre hvad er. Men det er blødt. Det kan jeg vist godt love.

KH
tina



3 kommentarer:

  1. Det glæder jeg mig til for I laver begge skønne ting!

    SvarSlet
  2. Ihh. Tak for de pæne ord Tina :-)

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina