torsdag den 22. marts 2012

The Pothole Gardener - og forårskådhed

Sidste år blev jeg opfordret til at blogge om guerilla gardens. Og med foråret udenfor, kan jeg godt starte op. Jeg lægger ud med The Pothole Gardener. En supersej person fra England ved navn Steve, som faktisk er blevet sådan lidt youtube-kendt på det sidste. Og ikke uden grund:

(Kilde)
(Kilde)

Hans første video er pt utilgængelig på youtube, men så kan du passende se den video, hvor han fejrer foråret i stedet. Gør dig selv en kæmpe tjeneste og se den. Du kan højst risikere at blive glad i låget og forårskåd:




kh
tina

Mere grønt for øjnene.


1 kommentar:

  1. Dejligt inspirerende video - og skøn musik, som man da kun kan blive i god humør af :)

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina