mandag den 29. april 2013

CC #29: tan og æblegarn


Tan. Solbrændt. Det bliver jeg nærmest aldrig. 

Men mine garnkasser er da sådan lidt tanned. 

Jeg har i øvrigt skaffet dem fra min lokale irma - direkte inspireret af Stine Hoelgaard, som havde skaffet de fineste banankasser for snart længe siden. Det vil jeg også tænkte jeg. Og fik samlet mig en ordentlig omgang tanned æblekasser. Giver det overblik over mit garn? Nej. Kan der være meget garn i dem? Ja.

Apropos garn: I maj måned afholder jeg en give away i samarbejde med web-garnshoppen Selvstrik. Det bliver mega-fint og jeg glæder mig til at kunne give mine fantastiske læsere et treat (ja, det er dig, jeg mener). For et treat er det virkelig. Såeh, jeg tror da nok lige, at jeg ville give mig til at glæde mig og sidde på spring, hvis jeg var dig.

KH
tina

PS. Det her er endnu et forsinket indlæg i den Creative Challenge, som jeg har deltaget i hele april måned.


2 kommentarer:

  1. Hej Tina

    Sikke et fint "genbruge-system", wauuu...
    Meget inspirerende, kunne godt bruges her på mine garn-hylder;)
    Tak for link:))

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen selvtak - inspirationen har jeg jo plukket direkte fra dig :-)

      Slet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina