torsdag den 11. april 2013

CC #9: Melon


Melon. Dagens farve for et par dage siden. Så jeg har fundet lidt melon frem.

Melonfarve i et computer-cover med mønster fra yarnfreak. Som jeg lavede for lang tid siden. Egentlig er mønsteret til en iPad. Men det har jeg ikke. Så jeg lavede coveret lidt længere og lavede en flap, så der ikke kommer to-go-kaffe ind i computeren, når man er ude. Men jeg har faktisk aldrig min computer med nogensteder hen. Så deeeet...

Melonfarve i et vejmaleri som blev malet her på Amager som del i et byfornyelsesprojek et par uger før, at der kom nogle byfornyelsesmaskiner, som skrallede melon-asfalten af og lavede skråparkering.

Melon i mit hoved i dag. Træt med træt på. I nat drømte jeg, at jeg skulle i krig. Men jeg kunne ikke finde min sovepose og kunne ikke få pakket. De andre havde bare en lille håndtaske, hvor alle deres ting var. Jeg havde alt for meget, jeg skulle have med. Og så kom der en usynlig person ind i min lejlighed og gik rundt, indtil han gik ind i soveværelset og kvalte mig. 

There you go. Mine indre temaer serveret på et blog-fad flankeret af hækling. Jo jo.

Halvmugne-melon-hilsener
tina


6 kommentarer:

  1. Kære Tina - sidder her og hoster mig halvt ihjel og griner imens. Griner af din humor. Elsker din måde at skrive på.
    Fantastisk vejmaleri. Øv det blev skrællet af.
    Torsdagshostehilsner Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Charlotte
      Åhr, det er da et helt fantastisk kompliment, især på sådan en halv-muggen dag, som det virkelig var, tak :-)
      Håber du snart griner mere end du hoster - det er trods alt sjovere...
      KH
      tina

      Slet
  2. Anonym4/11/2013

    Hahaha, totalt nyttigt computercover.

    Sjovt, når jeg tænker melon, så tænker jeg på sådan en gullig-fesen honningmelon...

    Bliver du kvalt af for mange ting, så du ikke kommer nogen vegne? Tænk, jeg drømmer altid bare en masse vrøvl. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi, ja, det kan også sagtens være, at det er en mere korrekt definition på den farve. Men jeg er ikke særlig vild med fesen-farver, så jeg valgte den her :-)

      Slet
  3. Anonym4/11/2013

    Dejlige farver og elsker melon farven:-) Super kreativ løsning med transformeringen af iPad coveret.-) Ha en dejlig weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg virkelig også! Og tak! Dejlig weekend til dig også.

      KH
      tina

      Slet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina