torsdag den 3. november 2011

Fingerhæklede armbånd i zpagetti

At lave et produkt helt uden hæklenåle eller strikkepinde er ret tilfredsstillende på den der "Jeg skal nok klare stadig at være en krea-nørd, hvis jeg lander på en øde ø"-agtige måde. Især hvis der på den øde ø er en lokal forhandler af zpagetti ;-)

Tjek fx de superfine zpagetti-armbånd, som Vanessa Christenson (en af mine absolutte yndlingsbloggere fra Amerikas land) har lavet:


Hvis du følger kilde-linket under billedet, så kan du se en rigtig fin DIY. 


Du kan købe zpagetti-garn, eller du kan lave det selv ved at klippe gamle t-shirts på en smart måde:



God fornøjelse - og skriv endelig en kommentar, hvis du kaster dig ud i det.

kh 
tina


Flere indlæg i samme zpagetti-rille. Flere indlæg i armbånds-rillen.


4 kommentarer:

  1. De er super fede, ved dog ikke om jeg tør kaste mig ud i det ;0)

    SvarSlet
  2. Jo jo du gør - det kan kun gå godt :-) Og du kan jo lave det med alt muligt andet garn også. God fornøjelse ;-)

    SvarSlet
  3. Det er fantastisk hvor populært det garn er blevet, og hvad man kan lave af det. Jeg har ikke selv prøvet ENDNU ;-) En dejlig søndag aften til dig...Glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlet
  4. Et stort velkommen til :-) Ja, det er ret vildt - men det er selvfølgelig heller ikke så tit det sker, at der kommer så ny en type garn til. Rigtig god fornøjelse når du kommer i gang - og hav en dejlig uge. KH tina

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina