onsdag den 7. marts 2012

Dyppelyp

Er det bare mig, eller skal alting dyppes lige nu?

(Kilde: creativelychristy - med tutorial med link til specialmaling, som skal bruges til service, bestik mv.)
(Fotokilde: littlegreennotebook- og her er mange flere dyppede stole)
(Fotokilde: noridcdesign- Jeg har valgt bordet pga de dyppede ben - MEN idéen med bordet er helt fantastisk: bordpladen består af 100 ark tegnepapir! Cutie!)

Jeg kan sagtens være en slow-mover, og den her tendens kunne godt vise sig at være en af dem, som jeg bliver pjattet med om et halvårs tid. Indtil videre er jeg ikke helt overbevist - selvom jeg er vild med de billeder, jeg har fundet frem :-)

kh
tina


4 kommentarer:

  1. Aj jeg synes de stole er vildt fede. Hmm måske man skulle have nye spisestuestole ;)

    SvarSlet
  2. hehhe jeg har allerede været der med at par gamle køkkenstole. Har dog ikke dyppet bare malet dem halvt op :-)

    SvarSlet
  3. Jo sgu, alt skal dyppes, kast du sig bare ud i det. Som min datter på 4 siger: "Mor jeg vil gerne have chips nu. Og også det der dypperi." :-)

    SvarSlet
  4. @Sanne: Jamen jeg er vist ret enig (det er nok også fordi, at jeg synes det er svært at komme til at male i min 2-værelses lejlighed uden at forgifte mig selv :-)

    @Bettina: Hi hi, ja, det lyder også som en lidt bedre fremgangsmåde :-)

    @Pernille: He, hun har jo ret, din datter, Dypperi skal der til. Det har fået mig til at tænke på en uendelig mængde af softice jeg spiste som lille. Den skulle altid dyppes i det flydende chokolade. Se dét, var tider!

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina