tirsdag den 6. marts 2012

Sy med i marts

Månedes udfordring fra feeling stitchy er med fødselsdagstema. De har 5 års fødselsdag!


Læs meget mere og download mønstre her.

* * *

Jeg glæder mig til at se, om der er nogle, som tager udfordringen op denne måned. 

Jeg selv nåede ikke målet sidste måned, så nu bliver jeg jo nødt til at komme ind i kampen denne måned. 

Er der nogle, som er med?

kh
tina

PS. Husk at tjekke de fine og inspirerende broderier på klubhusets opslagstavle.

PPS. Her er  mit broderi-år indtil nu:

3 kommentarer:

  1. Jeg håber på at jeg når at være med i denne måned. Jubilæumsmotivet er rigtig fint, jeg tror det vil gøre sig godt på en børnepude.

    Kh Gitte

    SvarSlet
  2. Hej Tina
    Endnu engang ville jeg ønske jeg kunne brodere :)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. @Gitte: Det håber jeg også, at du når - og du er jo allerede i fuld gang med at lægge gode planer :-)

    @Mette: Jeg kan kun sige: enig. Jeg er også max udfordret denne måned, fordi der ikke er nogen broderi-vejledning men kun et mønster :-)

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina