søndag den 15. januar 2012

Systematikerens syslerier

Jeg har brug for mere systematik og overblik, end blogger giver mig, for at min blog faktisk er en logbog, og ikke bare ender som en rodekasse.

Uh! Rodekasse! Jeg får pletter for øjnene ved tanken. Så nu har jeg startet et overblik, så mine projekter ikke drukner i snik-snak, lovelinks og mere snik-snak.

(Billede lånt af: little odd forest)
- men hold nu op hvor er det kedeligt at lave www-orden, så jeg er altså ikke færdig endnu. Men det bliver jeg heller aldrig, hvis ikke jeg lægger siden online nu, såeh, nu er den her.

Med ønske om godt overblik og dejlig søndag til alle jer skønne folk. 

Jeg vil smutte ned på stranden :-)

kåhå tina


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina