mandag den 2. januar 2012

Strømmevis af nytårsKARMA

Velkommen til årets karma-boost!

Jeg har samlet alle jer/dem, som var så seje, at I/de tog min nytårsudfordring op, og bloggede billeder på selveste den 1ste januar for at sprede karma til alle! 

Jeg er vildt taknemmelig for, at I ville være med - og meget imponeret over den kreativitet og personlighed der er i alle billederne. Faktisk er jeg overrasket over, at der ikke er to bileder, som ligner hinanden til forveksling - og hvor forskelligt materialevalg og udtryk der er valgt. I er dælme seje!

Klik dig ind hos hver enkelt via linket under billederne. I indlæggene er der godter som nytårsfortsæt (og anti-nytårsfortsæt), et 2012 som med det samme gav sig til at spire og andre skønne historier og billeder. 

Men nok ord fra mig, for her kommer Karma-Paraden:

 
Klik for at se flere billeder...

D'Jo Hanne 



Mille fra Design Á la Camara
Lines fra By Likraw

Jeppe Worning
Myminmy
Ravogkrat


Christel

Helle Jacobsen fra Helle´s Rodekasse
 

Hos Frøken Jensen

 Camomilla
Og til slut: paraden fra mig selv - Tina aka Tich Tach :-)

Der er et par stykker, som havde meldt sig, som jeg ikke har set noget hos - men I følger bare trop, når og hvis I får lyst :-)

Rigtig godt nytår til jer alle!

KåHå Tina

5 kommentarer:

  1. Ja ikke`? Og selvtak, det var rigtig dejligt, at du og de andre ville lege med :-)

    KH tina

    SvarSlet
  2. Ej hvor er de altså flotte alle sammen!
    Fed ide du fik der!

    SvarSlet
  3. Jeg er også selv stadig helt overrasket over, at den lille idé blev virkelig :-) Måske vi skal prøve igen næste år?

    SvarSlet
  4. Anonym1/10/2012

    Årh, jeg elsker paraden! Og der er selvfølgelig en robot med, jubii!!
    Håber du får en ny computer, så vi igen kan følge med i dit kreative univers :)
    -Louie ;)

    SvarSlet
  5. Yeha! Der er du jo søde Louis! Paraden er helt vild nu. Den siger, at den også er ret sikker på, at den vil elske dig, når den møder dig. Robotten er slet ikke i tvivl. Den ved det bare (men den har også en ret vild intuition - selv for en robot at være).

    Computeren er semi-fikset, men jeg skal vist til at gøre klar til at slå sparegrisen i stykker ...

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina