fredag den 27. september 2013

Hella-hue og hue-inspiration



Wuhu, jeg ruller derudaf med at få gjort mine garnprojekter færdige og få billeder af dem i boksen. Den strikkede uldhue Hella I Samsøe design er ingen undtagelse. Værsågod.

Hvis du er på udkik efter inspiration til din næste (eller første) hue, så er der kun ét sted at gå hen: min opslagstavle, som er stopfyldt med skøn inspiration. Feel free! Du kan også se de andre huer, jeg tidligere har vist på bloggen.

Jeg er allereder superglad for min facebook-side. Du er selvfølgelig inviteret med. Ellers kan du også altid følge mig med gode, gamle bloglovin'.

Rigtig dejlig weekend til dig!

KH
tina


5 kommentarer:

  1. Den hue er en skøn pink prik, og kommer til at lyse godt op i den grå vinter! SÅ flot :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. He he, tak Mette. Du har jo helt ret: en pink prik. Jeg havde den på ud og bade i dag (brrrr). Det var smadderpænt og lyste virkelig op, vil jeg tro :-D

      Slet
  2. Den er da for fed, og så fed farve

    SvarSlet
  3. Du er så sej :) Tillykke med de afsluttede garnprojekter, glæder mig til at se flere af dem på bloggen og FB ;)

    SvarSlet
  4. @Charlotte: Fedt, tak :-D

    @Christel: DU er sej! Så hyggeligt at du også følger med på fjæset nu! Glæder mig til at vise mere frem.

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina