mandag den 4. marts 2013

Hæklede filet-trekanter





Jeg er vild med filethækling. Når jeg er vild med en ny hækleteknik, kommer det for det meste til syne ved et væld af firkantede stykker, som popper ud af mine garnnøgler. Man kan kalde dem køkkenhåndklæder. Babytæpper. Brødsweatere. Gæstehåndklæder. Eller lændeklæder. sådan alt efter temperament.

Under alle omstændigheder har jeg samlet masser af inspiration til teknikken her på pinterest - i en skønsom blanding med flerfarvet hækling og fair isle-strik. Men der hvor jeg er lige nu, hænger det sammen sådan rent inspirationsmæssigt. Så deeet.

Og den her synes jeg bare er fin:

(sheepishknitcrochet 

Håber du har haft en fin dag, som sendte lovninger om et dejligt, dejligt forår.

KH
tina

PS. Meget mere fra rillen med hæklede håndklæder, babytæpper osv lige her.


4 kommentarer:

  1. Anonym3/04/2013

    Herligt, herligt - og så forsvandt jeg lige en times tid i Pinterest-land. Din skyld! ;-)

    Kh Sidsel

    SvarSlet
  2. Anonym3/04/2013

    Hvor er de dejlige! Min mormor elsker filethækling og beundrer hendes turbo hækle kunster, og selvfølgelig også din:-) Ja det har været en pragtfuld dag, det er SÅ dejligt med det solskin fra høj himmel:-) ha en dejlig uge

    SvarSlet
    Svar
    1. Turbo-hækle-kunster fra en mormors hånd. Uh, hvor lyder det skønt! Og tak for gode ord og hilsen :-)

      Slet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina