tirsdag den 29. oktober 2013

Gør dig klar til bikinisæsonen


Det må være tid til, at vi alle sammen forbereder os på næste bikinisæson. Derfor bringer jeg her en service, så du ved, hvordan du får den helt perfekte strandkrop.

Det var så lidt.

KH
tina

PS. Jeg har hjemmedag og er sløj op over begge ører. Men jeg er ikke sløj nok til ikke at være på internettet. Såeh, hvis du har det ligesådan kan vi ses på pinterest

PPS. Billedet er lånt via the curious brain. Jeg kender desværre ikke kunsteren. Giv endelig et prej, hvis du ved, hvem det er.


5 kommentarer:

  1. Muhahahahah. Lige et projekt for sådan en som mig ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg føler mig pludselig strandklar for første gang i mange år ; ) Tak for det!! Og god bedring : )

    SvarSlet
  3. hehe den er bare for herlig!! Tak for grinet....og rigtig god bedring :-)

    SvarSlet
  4. Hehe. Tak for tippet! : )

    SvarSlet
  5. Ha ha ha, det mig!! Så vil jeg nuppe et til stykke lade og ligge mig på fifaen og udnytte at lillebror sover. Rigtig god bedring! Godt at vejret heller ikke ligefrem er til de store udeture!

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina