lørdag den 11. februar 2012

Rørt og glad og Triangle Love

I to dage har jeg sjosket rundt i bamuda-trekanten mellem min seng, min oplader (aka min sofa) og mit køleskab. Jeg har ligget syg. Ikke at det er noget chok nu hvor den sibiriske isvinter flyver gennem gangene.

I dag er jeg lidt mere ved overfladen og logger herind. Og gisp, se hvilket  indlæg jeg fandt:
"Jeg er faldet over en skøn blog i dag, den hedder Tichtach - en kreativ logbog. Jeg er så glad for at være faldet over hende, for jeg fik hurtigt 35min til at gå, helt uden at opdage det. 
Tina, som kvinden bag TichTach hedder, skriver nogle skønne, uhøjtidelige indlæg. Man føler faktisk lidt, at man bare sidder og snakker med en go veninde. Hun virker dejlig lige til! Skønt... "
Du kan læse resten af indlægget lige her. TAK til Mimis Ego for at gøre det værd at drible lidt udenfor bamuda-trekanten. Jeg er simpelthen så rørt.

* * *

Flere af jer har spurgt, hvad mine hækleprøver skal bruges til. Fedt at I er så interesserede. Men det er faktisk kun prøver. Jeg har mere at vise frem og har da også nogle idéer til færdige produkter, men jeg skal lige blive mere frisk.

Et glimt af mine inspirationskilder:

(Jeg har ingen kilde på dette billede - øv øv øv - endnu et "dødt" pinterest-link).
(Kilde: georgiegirlnyc)
Jeg følger op med mere Triangle Love senere. 
Men lige nu er mit hoved ved at eksplodere, så jeg vil liste tilbage i Bermudaområdet.

Dejlig lørdag til dig.
kh
tina


7 kommentarer:

  1. Jeg er glad for at du blev glad :-D jeg mener stadig din blog er skøn. Kom lige forbi for at tilføje den min foretrukne på min telefon også ;-)

    SvarSlet
  2. Det øverste billede (det døde Pinterest-link) minder mig om denne plakat, som jeg lige nu overvejer at brodere:
    http://www.colourrain.com/koeb-plakater-kunst+prod_id=122

    Forresten er jeg næsten blevet færdig med en kurv, som vi talte om. Faktisk har jeg brugt hele dagen i sofaen og har hæklet alt undtagen bunden. Desværre har jeg ikke mere garn, så resten må jeg gøre færdig på mandag. Det kommer til at være mit første færdige hækleprojekt :)

    SvarSlet
  3. Jeg så også Mimis indlæg og kan kun tilslutte mig hendes mening :)
    Øv, du er syg, håber du bliver hurtig frisk og på benene igen. Tak for nogle inspirerende billeder, nu glæder jeg mig til at se dine produktidéer.
    Knus Mette

    SvarSlet
  4. Uh det virker som et spændene hækle projekt! Min veninde lærte mig at hækle forrige vinter.. Jeg er stadig igang! For mig hænger hækling, vinter og lydbogskrimier sammen, så der går nok lige nogle år før jeg bliver færdig ;)

    SvarSlet
  5. super billeder <3 lige mine farver. Kunne godt se et fedt tæppe for mig i trekanterne fra det første billede. Glæder mig til at se/høre mere :)

    P.S. jeg kan se du også bliver spammet - kors hvor jeg hader spam-robotter

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var nemlig lige planen, med et tæppe. Det endte med at blive til puder i stedet. Men jeg er ikke færdig med tæppeidéen og er faktisk lidt i gang - så sjov, at du lige kommenterede på det :-)

      PS. Ja, jeg plejer at slette kommentarerne, men har ladet dem stå her, fordi det faktisk næsten er sjov. Næsten. Tror egentlig lige jeg sletter dem. Jeg har fjernet muligheden for at kommentere anonymt. Resultat? Absolut ingen udgivne spam-kommentarer. Det er ret lækkert.

      Slet
  6. Hej, dit billede med farverne ligner grangiveligt et tæppe, som findes på nettet og som hedder "postkort fra Sverige". Jeg har nemlig syet det tæppe og quiltet det, men ikke opfundet det.
    Hygz til dig fra Lise :-)

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina