søndag den 26. februar 2012

Blogger diskriminerer robotter

Fotokilde: Michele made me

Blogger har lavet en ændring, som (for mig) gør det meget sværere at kommentere - og i øvrigt også diskriminerer alle, som har en indre eller ydre robot :-)

Måske er du også stødt på den når du kommenterer, måske ikke. Personligt synes jeg, at det er et frustrerende mellemled at skulle bevise, at jeg ikke er en robot. Det er lige så ikke-nemt som at skulle taste en "nem"-kode.

Hvis jeg bliver spammet for hårdt, kan det være, at jeg ændrer indstillinger igen. Men indtil da har jeg ændret mine indstillinger. Du kan gøre det samme, ved at følge denne vejledning hos "Michele made me".

Jeg har i øvrigt også ændret min kommentar-funktion, så der kommer et nyt vindue, når du vil kommentere. Det har rodet noget rundt i de tidligere kommentarer. Men jeg synes selv det er rart ikke at blive smidt af hovedsiden, når jeg skrive en kommentar.

Alle former for bruger-frustrationer og kommentarer modtages med kyshånd her på hovedkontoret, hvor der lige nu er forårs-fuglekvidder udenfor. Keep it coming :-) 


kh 
tina

2 kommentarer:

  1. HURRA!
    - har selv slået ord-genkendelse fra på min blog for længe siden, og er ALDRIG blevet spammet! :)

    SvarSlet
  2. Hvor er du sød :-)

    Jeg synes også, at det er HURRA!

    Indtil videre går det også rigtig godt! Jeg kan se, at der er kommet et par sexy-kommentarer, men de er ligesom kun i indbakken og er ikke blevet offentliggjort, så der må være et filter, som alligevel holder bloggen helt u-sexet og u-potent.

    kh
    tina

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina