torsdag den 9. februar 2012

Photo Challenge #9: front door



Resten af måneden:

3 kommentarer:

  1. ... og man kan kigge ind til hende. Hun sidder der på puden og trykker næsen flad mod ruden... :-) Hvor er det fint. Er det tegnet af dig?

    Kh

    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, jeg elsker den sang :-) Og tak - jeg har ikke som sådan tegnet det. Jeg har lavet det af stempler, akvarel og bogstaver.

      kh
      tina

      Slet
  2. Fint er det!

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina