torsdag den 16. februar 2012

Photo Challenge #16: Something new - om DYMO og MT

Først i sidste uge blev jeg bidt af masking tape. Jeg har ikke bestilt det endnu. Jeg blev nødt til at anskaffe en dymo-"maskine" først. Jeg kunne trods alt ikke købe MT før DYMO. Det ville være som at købe en iPad før en skrivemaskine. Der må være orden i indkøbsrækkefølgen.


Jeg har en idé om, at jeg bliver rigtig glad for den, men det kræver hård kamp at arbejde sig ind på min typografi-hitliste. Det kan du (forhåbentlig) læse meget mere om i morgen. Jeg har købt den via OhMyBuy - så fin en etsy-butik fra London.

Det er i øvrigt ikke helt rigtigt, at jeg først blev grebet af Masking Tape-bølgen i sidste uge. Allerede da jeg startede her i blogland, var der fuld gang i tapen rundt omkring, og jeg løb ud for at købe det. Men da min indre nordjyde så prisen, så jeg mig selv løfte snudeskaftet i vejret, se lidt halvfornærmet ud for så at spankulere direkte hen i en malerforretning. For at købe malertape.

Pænt? Nix. Men det er pænt meget billigere meteren.

Men nu er Hr. DYMO kommet ind i mit liv, og på den måde er masking tape den næste i rækken. Og det skal være pink. Selvfølgelig.

kh 
tina

Photo Challenge Feb 2012:

5 kommentarer:

  1. Og her var det så! Flot Camilla!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep, der var det! Men du har jo stadig ikke fået svar på, hvor jeg har købt det.

      Jeg kan ikke finde shoppens navn her i farten - men jeg har købt det i en web-shop, som nærmest kun sælger dymo :-) De sælger både på amazon og etsy. Prægemaskinen hedder Motex. Hvis ikke du kan finde det, så giv lyd, så må jeg lige finde min kvittering frem.

      kh tina

      PS. Da jeg købte den reklamerede de med, at de snart ville have pink maskiner og hjul med små bogstaver og symboler. Se det er da guf :-)

      Slet
    2. Fandt det! Tak!!

      Slet
  2. Jamen, kan man overhovedet købe rigtig gammeldags præge-dymotape? Jeg er på nippet til at smide min dymo-tang ud, fordi jeg ikke kan finde noget tape. Hvor køber man det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lone

      Smid den endelig ikke ud. Der er mange steder, du kan købe det. Jeg selv har købt det via OHMYBUY i London via etsy. Hvis du googler dig lidt frem, så kan du også finde danske forhandlere.

      Rigtig god fornøjelse :-)

      kh
      tina

      Slet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina