mandag den 6. februar 2012

Photo Challange #6 og et (lidt mindre) nødråb til selvhjælpsgruppen

Kald det bare et tilfælde. Jeg tjekkede lige en opskrift til min aftensmad, og TA-DA: det skaffede mig inspirationen til månedens sy-udfordring! Jeg var ellers på vej til at sende et nødråb ud til den broderende selvhjælpsgruppe, fordi jeg slet ikke vidste, hvad jeg skulle gøre ved månedens sting. For jeg synes slet ikke, det er et sting. Det minder også lidt for meget om sidste månedes udfordring, bare med et andet materiale en garn.

Jeg havde egentlig tænkt, at jeg ville forme en robot i ståltråd, og så sy lidt på den. Men efter at have været omkring mad-bloggen tænker jeg, at det jo netop skal være en kombination af ord og tekst. Hvad med jer andre, som måske syer med. Er det lige så udfordrende for jer? Hm. Nå, men se hvor fint de har gjort det på madbloggen:




På den måde har jeg også løst dagens Photo Challenge, som nemlig er "Dinner". Og det er godt nok ikke et foto, men inspirationskilden står jo og spiser, så jeg sniger mig vel lige til at kunne sige, at jeg har fuldført dagens challenge. Men hvis ikke snart jeg får lavet den opskrift, som jeg tjekkede, så går jeg da for alvor sukkerkold og skriver endnu mere volapyk.

haj haj
tina

ps. og verdens nemmeste opskrift er så den, som er på inspirationsbloggen, hvis du lige klikker derind. Kodeordet er pasta.




2 kommentarer:

  1. Den opskrift har jeg også skrevet mig bag øret (eller i hvert fald pinnet :)) Fik du den afprøvet og hvis ja, var den god?
    Glæder mig til at se resultatet af månedens sy- udfordring.

    Kh. Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Faktisk havde jeg kun halvdelen af ingredienserne :-) Men det var overraskende godt med den friske citron! Umiddelbart er jeg dog større fan af ikke at stege hvidløgen men tilsætte den rå i stedet.

      Hav en dejlig dag.

      kh

      tina

      Slet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina