onsdag den 1. februar 2012

Februars broderiudfordring - sy med :-)

Så lægger årets anden broderiudfordring klar hos feeling stitchy. Her et billede fra deres tutorial:



Du kan se mere om, hvordan man gør på deres hjemmeside. Jeg håber, at der er mange, som har lyst til at prøve kræfter med denne type sting i løbet af februar. Hvis du gerne vil være med i den broderende selvhjælpsgruppe denne måned, men ikke bliver fanget af denne udfordring, så laver du jo bare dit eget broderi.

Jeg er helt klart udfordret denne måned. Jeg kan slet ikke lige se, hvad jeg skal gøre med det. Men det er jo hele fidusen ved selvhjælpsgruppen - vi må støtte hinanden :-)

Hvis du vil sy med, så kan du lægge fotos op af din proces og dit færdige broderi på opslagstavlen i klubhuset. Her kan du også se de skønne broderier fra januar.

Hav en smuk aften
tina



2 kommentarer:

  1. Årh, det er vist at gabe overfor meget for mit vedkommende. Jeg kan ikke engang finde ud af det brodérgarn. Skulle bruge det idag i en anden anledning og det skildte af i cirka en million tråde, argh!

    Glæder mig til at se din fortolkning af dette broderi.

    Kh. Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en skam! Måske du skal forsøge dig med noget andet garn? Jeg er selv ret pjattet med DMC-garn. Det skiller nemlig kun, hvis du selv vil have det til det, alt andet er jo til at blive helt kuk af! Det er godt nok også pænt dyrt, men man kan være heldig at finde det på genbrug :-)

      Og jeg tror faktisk, at jeg har en idé til broderiet...

      KH tina

      Slet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina