lørdag den 18. maj 2013

Instant Comfort


The Instant Comfort Pocket Box. Et DIY-kit fra hollandske Kim Welling. De er ligesom altid sejere, de der hollændere. Kim Welling laver selvfølgelig også det fineste porcelæn. 

Nå, håber de lige giver dig en ordentlig skovlfuld instant comfort.

Det var bare det. Jeg er nemlig forgabt og væk i kolonihaven. Noget med noget skvalderkål, stirren på ting der gror og sol på græs i knæhøjde.  

Men vi ses på den anden side. Imens kan du stadig deltage i min giveaway med selvstrik. Totalt skønt at så mange allerede er med. Mini-fest på bloggen!

KH
tina


PS. Pille har den fineste, gamle hækleplakat til salg fra hendes blog. Hvis det var noget...



6 kommentarer:

  1. Siden jeg ikke strikker ; ) håbede jeg lige at det var 'The Instant Comfort Pocket Box' jeg nu kunne vinde... men ak!
    Men du har ret: Det er rigtig sejt!
    : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Ahj, det er da egentlig også en totalt streng overskrift, jeg fik lavet mig der! Jeg må få lavet mig en giveaway til mine ikke-strikkende læsere. Tror jeg ved hvad det skal være :-)

      Slet
    2. Det glæder jeg mig til så ; )

      Slet
  2. Den vil jeg gerne vinde :) jeg hækler. Men i stor stil.

    SvarSlet
  3. Åh, Jamen tak for reklame, Tina! Håber de ikke tror, at den gives væk ;)

    SvarSlet
  4. @Maj: Det kan jeg godt forstå. Men det kan du desværre ikke. Ikke sådan rigtigt i hvert fald. Til gengæld er den til salg. Overskuddet går til et meget godt formål! :-)

    @fasterfis: Jamen selvfølgelig. Håber det kan hjælpe lidt, så du får råd til at spæde havregryn op med rosiner :-)

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina