onsdag den 8. august 2012

Blå pude på vej

(Der har sneget sig MT ind på billedet. For ja, som jeg skrev om her, har endelig overgivet mig


Den sidste pude af hæklede trekanter er blevet færdig - men den var længe undervejs.

Blandt andet fordi jeg først hæklede trekanterne sammen, som du ser på fotoet. Jeg syntes det var interessant at lade hækleretningen være forskellig. 

Det synes jeg vist stadig, selvom jeg endte med at hækle dem sammen på en helt anden måde, fordi jeg blev træt af mønsteret, før der overhovedet var kommet en pude i. Rimelig godt tegn på, at designet ikke holdt.

Nå, men puden er færdig og jeg lægger den op om lidt.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina