lørdag den 25. august 2012

Berlin del 1: Berlinersø

Flere af mine feriedage i Berlin flød afsted på Grosser Müggelsee på mine venners båd (undtagen når jeg blev søsløj og måtte på græs). 

Så selvfølgelig måtte jeg i gang med at hækle i blåt og lavede bølgemønster. Jeg har før hæklet "rigtigt" bølgemønster, men jeg lavede mit eget ikke-mønster i stedet for.  







Det er først nu - flere uger efter hjemkomst - at jeg er landet på mine ben igen. Der er sket meget siden, og jeg synes dælme der er høj søgang omkring mig for tiden.

Men jeg kaster anker så godt jeg kan, og så indtil andet er bevist, holder jeg på mantraer som det her:

(kaileyork.tumblr.com)

Og hvis alt går efter planen, kommer der flere glimt fra Berlinerturen.

Dejlig dag til dig.

kh
tina


2 kommentarer:

  1. Rigtig godt mantra i høj bølgegang!
    - ser ud til at have været en hyggelig Berlinerfornøjelse : )

    SvarSlet
  2. Keep calm and carry on!!

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina