onsdag den 15. august 2012

argh!

Jeg gidder ikke at strikke mere. Jeg kan alligevel ikke få det til at se ud, som jeg gerne vil.

Så lige nu ligger der tre stykker halvstrikket tøj på mit bord:



Der skal komme en og fixe det. Lave det færdigt. Nu. Imens kan jeg så lave noget andet. 

Fx kan jeg tænke over, hvad jeg skal gøre ved, at min blog har så fjollet et navn. Tich Tach, tichtach - se, jeg ved ikke engang hvordan det skal skrives.

Når mine strikkerier så er fixet og bloggens navn ligeså, så bliver alting meget bedre og jeg kan forberede blogjubilæum i fred og ro og fordragelighed. 

Amen.


5 kommentarer:

  1. Arg, kender det godt! ordet strik skal bare byttes ud med sy. Jeg er også klar til at give mine ufærdige projekter til nogle andre ... ;-)
    PS: overvej den med navnet igen ...

    SvarSlet
  2. Anonym8/15/2012

    Fedt der er nogle der kan tage over på strikkeriet. Ville ønske jeg også lige havde sådan en livline. Jeg synes da ellers blognavnet er vildt fedt! og det lyder da godt uanset hvilken accent jeg prøver inde i hovedet ;-)

    SvarSlet
  3. Synes rigtig godt om det fjollede Tich Tach eller tichtach eller hvordan det nu er. I like! : )

    SvarSlet
  4. Kan desværre ikke tilbyde at fixe dit strik.. Og det med navnet synes jeg heller ikke skal fixes. Bloggen kan ikke hedde noget andet nu! Tich Tach, det er jo dig og din blog.
    Kh. Mette

    SvarSlet
  5. Ja, derfor strikker jeg heller ikke mere.... ; )

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina