tirsdag den 21. august 2012

Hæklede babyfutter



Hrm. Nu rømmer jeg mig lige og forsøger at komme i gang igen. Siden jeg i forvejen går rundt i en boble af fremmedgjorthed de her dage, kan jeg passende vise de her billeder, som det føles ret mærkeligt at lægge op.  

For de hæklede babysko på billederne var egentlig en gave til en af mine veninders nyfødte. 

Men han har ikke fået dem og er vel vokset til dobbelt størrelse. Jeg har ikke set ham endnu - ikke fordi jeg ikke vil, men fordi størstedelen af mine dage stadig er i slow motion. Det er meget mærkeligt: imens jeg er rullet op i mig selv, knobskyder andre og bliver til små familier.  

Anyways: Jeg har fulgt denne opskrift fra farmorfabrikken. Jeg har lavet nogle småjusteringer - men det er så længe siden, at jeg ikke helt kan husker hvilke. Men i hvert fald har jeg efter båndet hæklet rundt med fastmasker - jeg synes det er svært at få vendinger til at blive pæne og synes det er rarere bare at hækle rundt.  

kh
tina 

PS. Tak for al jeres support omkring mit 1 års blogjubilæum. I er virkelig seje og det er så rart, at I kan skrive mig lidt på plads, når jeg ikke selv kan se konturene. Indtil videre har jeg besluttet at stramme badehætten, og gøre lidt som jeg plejer.  




6 kommentarer:

  1. psst ... det der med plejer er altså ikke helt dårligt! (Når plejer er noget andre godt kan lide ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret! (Det minder mig om et citat jeg så på pinterest i går: "Be yourself - unless you are a arrogant bastard" :-D

      Slet
  2. Du får lige nogle gode tanker herfra. Dage i slow motion er ikke altid så sjove.
    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. SÅ FINE!! Og hurra, hurra med 1 års dagen :-) Stort tillykke! Kh, Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du synes det - de er jo lavet med 120% inspiration fra dig :-)

      Og tak :-)

      Slet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina