mandag den 27. august 2012

Manon Gauthiers fine verden



Efter jeg er begyndt at bruge pinterest, er antallet af mine blogbreve om mine inspirationskilder faldet drastisk - ja nærmest forsvundet. Det er som om, at alt lige pludselig allerede er set før.

Men så snublede jeg over Manon Gauthiers lille verden og åh, hvor er den fin.

(manon gauthier illustrations)

For en god ordens skyld har jeg også sat et par stykker af hendes andre illustrationer ind til mine andre yndlingsillustrationer på pinterest. Der må være orden i tingene. Se dem her og hav en rar dag.

kh
tina


4 kommentarer:

  1. Åh så fine!!! :)

    SvarSlet
  2. Tak fordi du gjorde opmærksom på den lille perle her. Må fluks tjekke de andre ud!
    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Hvor dejligt, hvor inspirerende, hvor fint!! Tak!!!
    Jeg kan bare ikke få "join this site" til at virke, må prøve igen senere...
    : )

    SvarSlet
  4. Anonym9/18/2012

    Det må jeg straks ind og tjekke. tak. super fin blog iøvrigt. Kig gerne forbi min.
    Mvh Trine

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina