fredag den 24. august 2012

Hækling til byhavefolket





Det er endnu ikke lykkedes mig at få kolonihave eller nogen anden slags have. Men til gengæld har jeg en box med jord i en byhave.

Sidste uge fik jeg en ekstra box året ud. Målt på graden af min panik over, om jeg ville nå at plante en "helt perfekt" lille have her i august, er det nok meget heldigt, at jeg ikke har ansvar for en hel have.

Lidt ala:

(kilde)
Men jeg er vild med min byhave, og derfor har jeg selvfølgelig også hæklet noget til den. Ikke fordi det er nødvendigt, men bare for at lave en kærlighedserklæring, har jeg hæklet en lille taske til at hente krydderurter og grøntsager i. Det er noget fjol, men det var et hurtigt og hyggeligt projekt.

Hvis du også vil lave fjol til din have, så har jeg til inspiration brugt knyttegarn, for at få tasken til at være solid, og så har jeg hæklet i fastmasker i bagerste lænke.

kh
tina


8 kommentarer:

  1. Supersmart hæklet hente-fra-byhaven-taske!

    SvarSlet
  2. Anonym8/24/2012

    Det er da den coolest DIY gadget til byhave folket. Så sej!

    SvarSlet
    Svar
    1. He he, det er da dét det er: en gadget :-)

      Slet
  3. KENDER godt de der småprojekter som bare MÅ ud, selvom de egentlig er lidt fjol. Det gør dem lige netop helt perfekte!!

    RikkeRøjkjæe

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhr, det synes jeg faktisk du har ret i. Well said :-)

      Slet
  4. Hvor er du da en skøn by-have-indehaver! Og måske kommer koloni-haven til dig en dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg virkelig - og tak :-)

      Slet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina