torsdag den 16. august 2012

1 års jubilæum!

(kilde)

For et år og en dag siden havde jeg ikke en blog. Men så opfandt jeg tichtach, lavede mit første blogindlæg og pludselig var alt forandret:


Det er jo helt vildt sjovt og givende at blogge - det har virkelig overrasket mig! Det er pænt absurd, at netop jeg er blevet så glad for det - for jeg har totalt angst for Det Totale Overvågningssamfund Maskeret Som Sociale Medier. Jeg reagerer stadig som en, der lige er vågnet op i DDR den 10. november 1989, hvis nogen skriver noget på min fjæs-væg. Men blogs? Pfh, ingen problem, for her er alle bare smaddersøde, og min eventuelt kommende chef har godt nok adgang til alt, men til gengæld kan jeg vinde give aways. What's not to like?

Det allerbedste er mine fantastisk, trofaste læsere - jeres kommentarer gør hele forskellen. Uden jer var jeg nok ikke kommet frygtelig meget længere end mit første hækleprojekt.

Nå, men første år er gået og fremover kommer jeg faktisk til at få mere tid. Så jeg går og grubler over, hvordan jeg skal gribe det an, og hvordan det skal påvirke bloggen. Hvis man kan have blog-identitetskrise, så har jeg det. I starten gjorde jeg det bare, bloggede. Nu er det sværere.

Jeg vil rigtig gerne høre, hvad du bedst kan lide ved bloggen. Hvad vil du gerne se mere af? Og hvad kan jeg godt pakke sammen med?


kh
tina

PS. Jeg har ikke lige kunne overskue at flikke en give away sammen, men det kan jo være det kommer - så eventuelle ønsker modtages med kyshånd.


10 kommentarer:

  1. Anonym8/16/2012

    He he, du har altså en vildt god fortællerteknik! Nå for Søren blogidentitetskrise? Jamen du skrev også igår, at du overvejede et nyt navn Jeg er ellers helt vild med din stil - den er skæv, sjov, spændende, ja kan faktisk ikke kategorisere dig sådan helt nøjagtigt, for din blog er bare helt din egen med dine helt egne og super fine projekter - og det er det, som jeg i hvert fald godt kan li. Ha en smuk dag!

    SvarSlet
  2. Anonym8/16/2012

    Tillykke med blog - fødselsdagen TIna ;O)

    Håber du kommer godt igennem din blog krise - for jeg vil gerne læse mere fra dit tastatur ;O)

    En fornøjelse at læse med her på din skøre, fjollede, tænksomme og skønne blog ;O)

    blog-hilsner Gry

    SvarSlet
  3. Tillykke med det skarpe hjørne - 1 år i blogland. Håber du hurtigt finder ro med din blogidentitet igen : )
    Kh. Liv

    SvarSlet
  4. Idag er det Tich tachs fødselsdag hurra hurra HURRAAAAAA!! Tillykke med det første år! Og tak for mange dejlige stunder, for cyber bekendtskab og skæve vinkler! Jeg ser frem til mange flere, om det så bliver i denne stil eller hvad krisen udvikler sig til! Jeg går med :)

    SvarSlet
  5. Kæmpe tillykke med det første år i bloglandia. Synes bare du skal beholde præcis den stil du har nufor den virker :-D

    SvarSlet
  6. TILLYKKE! Dejligt, at du er her og lav aldrig noget om!
    Du inspirerer mig med dine fund af anderledes og virkelig fine projekter, kunst og ikke mindst dine egne streger og hæklerier :-)
    Du må være den ppå pinterest, jeg piner (hedder det det???) mest fra - du finder bare alt det seje.
    Knus fra Mette

    SvarSlet
  7. Te'løk' Tina!
    Lad være med at ændre noget, her er så rart og finurligt :-)

    SvarSlet
  8. TILLYKKE med bloggens første år - jeg håber, at der er mange flere i vente :)
    Jeg elsker din blog! Du skriver ærligt og ligetil, og jeg kan rigtig godt lide, at din blog er et miks af dine personlige tanker og hækle/krea-projekter. Som krea-kollega er jeg vild med den inspiration, dine projekter giver mig (og al din hjælp!). Som læser værdsætter jeg især meget, at du formår at skrive så ærligt om både dine op- og nedture samtidig med at du forsøger at se det hele lidt fra oven. Giver det mening? ;)
    Stort tillykke herfra - keep it up!

    Kh, Christel

    SvarSlet
  9. Tillykke med et års fødselsdag. Jeg er selv ny i blogland (3 måneder) og har først set din blog i dag, så jeg kan ikke lige sige hvad "vi" vil have mere eller mindre af, men grunden til at jeg straks melder mig som fast læser er at du skriver underholdende og det er nok til at jeg har lyst til at blive hængende,
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  10. Åh, hvor er I altså seje! TAK tak tak!

    SvarSlet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina